5 gouden tips

Wil jij minder eetbuien?

Iets lekkers eten zonder doorslaan naar “alles moet op”?
Meteen aan de slag met praktische tips?

Vraag nu mijn e-book aan en ga aan de slag met 5 praktische tips en opdrachten!

Zodat ook jij…

Stopt met stiekem eten

Gaat genieten van wat je eet

Eet zonder schuldgevoel

Een paar kilo’s afvalt (want minder eetbuien = minder calorieën = afvallen)

Niet meer twijfelt wat je kan eten op een dag

Weet welk gevoel je verstopt onder eten

Weet hoe je anders kan omgaan met dat gevoel

Lekker in je vel komt!

Cindy over het e-book

Wat een GAAF en WAARDEVOL E-boek is dit. Het leest prettig weg, mooi en logisch opgebouwd. Ik vind het ook fijn jouw eigen (en klant) ervaringen te lezen. Geeft mij als lezer ook meteen rust en vertrouwen (‘ooh fijn, zij heeft er ook wel eens last van, ik ben niet de enige’).

NB: Emotie eten kan ook voorkomen bij een eetstoornis. Denk aan anorexia, boulimis, binge eating of andere eetstoornissen. Als je je daarin herkent ga naar je huisarts en bespreek dit. Het programma is niet geschikt voor mensen met een eetstoornis!

In dit e-book krijg je…

N

Tips om meteen te gebruiken als jij een eetbui voelt opkomen

N

Opdrachten om direct mee aan de slag te gaan

N

Herkenning van wat er gebeurt als jij gaat eten

N

Een gezond eetpatroon

Vraag jij jezelf af of het ooit gaat lukken om minder te snoepen en snaaien?

N

Weet jij dat je prima gezond kan eten, totdat je rot in je vel zit, en gaat snoepen?

N

Baal jij van deze ik-wil-niet-eten-momenten, en voel je je zo moe en rot na het snaaien?

N

Denk jij dat je de enige bent die een pak koekjes leeg-eet?

Ik wil je graag gerust stellen. Je bent zeker niet de enige die dit doet. Ik spreek veel mensen die overdag gezond eten en ’s avonds een pak koekjes leegeten. En vervolgens balend een zak chips er achter aan eten. En weet je, strenger voor jezelf zijn werkt niet. 😉 Dat heb je vast al eerder geprobeerd.

Wil jij het anders aanpakken?

Dit is je kans.  Vraag nu het e-book aan en start meteen!